natten till torsdag...

okey här sitter jag mitt i natta och försöker bli färdig med min renskrivning av engelskan :S
har massa kvar o det e prov på fredag...uff. tur att jag e ledig, skall sätta mig på starbucks eller ngn annan bra ställe som inte e så dyrt o råplugga inför fredagen.
igår var det dugnad på norske kjerka och sedan bowling för att avsluta det roliga. jag var hemma vid kl 1. van den sista serie med 1 poäng hehe.
idag har helena, magnus och jag varit och ätit sushi o druckigt lite vin samt en öl på en halv slaskig bar.
det var jätte mysigt.
nu måste jag forstätta med engelska.
LInda O. vad blev det för beslut..skall du in i "family" company?? eller vad valde du??

saknar er alla. sees snart igen
kramar
a.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fortfarande hemligt ;o)

2007-11-15 @ 14:33:08
URL: http://lindaolsson81.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!
Hoppas att du har plugga till den engelska prov.
Jag vet att du kan bara om du vill och ingenting kommer gratis man måste jobba.
Jag ska jobba idag och lördag 9 tim., vi hörs på söndag.
Kram
Mam

2007-11-16 @ 11:12:46
Postat av: Anonym

Hej!
Hoppas att du har pluggat till den engelska prov.
Jag vet att du kan bara om du vill och ingenting kommer gratis man måste jobba.
Jag ska jobba idag och lördag 9 tim., vi hörs på söndag.
Kram
Mam

2007-11-16 @ 11:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0