måndag

Måndag o måndag igen. Engelska kurser och springa på Broadway.

Engelskan blir bara svårare o svårare, i praktiken bra, men jag blir bara mer o mer frustrerad.

Men jag skall inte ge upp, måste klara detta!! Och en kurs till hoppas kunna avklara i januari- februari och sedan kanske i april/maj/juni skall jag försöka klara av toefl test. Korskar fingrarna att de kommer gå som planerat. Vissa dagar vill jag tillbaka till Norge, men idag fick jag bara en manisk panikkänsla nej jag vill inte lämna detta land. Okey jag har det riktigt bra, behöver inte tänka på så mycket, men det finns så mycket kvar att uppleva.

Hösten har blivit mer att skapa kontakter, våren måste bli mer rund resor och mer events.

Jo jag vet att jag har börjat blanda in engelska ord i min redan fina svorsk. Men förlåt att jag e lätt påverkad på det sättet. Dags att fortsätta med läxorna. damn ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0