fredag och mökt ute

Jaha då har det blivit fredag kväll igen da. Skönt?!!

Psst mina tangenter har börjat hänga sig igen, vad gör jag med mina elektronik saker?? Alltid e det ngt

Idag är det R som krånglar?

Får trycka stenhårt om det skall komma r. jajaja

Idag va det black Friday här, all rea har kommit igång, jag va bara i ett fåtal butiker här uppe på uppe west, köpte inget till mig själv *wow* anna börjar bli duktig hehe

Så nu e alla julklappar avklarade till min riktiga familj, bara födelsedagspresenterna kvar. Jaja få se vad vi kan hitta på. då e det bara min externa familj här borta som nisse skall gå till osså :D

Sedan köpte jag en lika dan lång cardigan som jag ha till Kasia, fick pengar av henne igår, så nu ha hon o jag likadana o Katarina en svart . hehe

Ikväll ser det ut att föst bli middag med Magnus o sedan hänge Helena med oss på barhopping.

Bli tokig på värmen i mitt rum, när fönstret e är stängt så e det för skräkligt varmt o när jag öppnar bli det för kallt.

För en liten stund sedan slog jag in alla julklappar o h tagit ned resväskan för att se om allt få plats där och vips gissa riktigt!! Tror det får plats *jippi* behöver inte shippa hem det..

Får bara inte ha med så otroligt mycke kläder bara, nej nu går det inte o skriva längre få ju banka på r knappen varenda gång ju?hoppas den blir bättre tills imorgon hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0