lilla syster födelsedag

ja då var de ett tag sedan man skrev. här har de hunnit bli 2007.
fick ingen bra star på det nya året.
har ju haft ont i ryggen o armarna efter flyttet plus att jag kanske var lite utarbetad.
jobbade de 3 första dagarna i barnehagen men kände att jag bara fick mer o mer ont, så nu e jag sjukskriven i 2 veckor pga inflamation i nacken.

lilla syster kom till mig dagen innan nyårsafton. vi hade de bra tillsammans tycker då jag, vet inte helt vad hon tycker. nyårs kvällen var vi hos sara o ida ida hade lagat massa god mat.
vi firade 12 slaget där sedan gick vi hem.
grannarna hade stor fest så de bråkade en hel del och så var det ngn som spydde ned våran balkong :o(. men vi märkte ju inget. på måndags dagen när vi skulle ut fanns det en vinflaska o ett brev där de beklagade sig.

idag kommer bredbanspatrullen och skulle instalera internett och jag blev sur på dem för de skulle ringa 30 min innan de skulle komma men ringde 5 minuter och jag skulle egentligen kunna klara av att ställa in allt själv...jajaja sånn var det med den saken.

nu skall vi vara glada och sjunga bursdagssangen för lilla syster som blir 23 år.
uff lill ungen börjar bli gammal.

"Hurra for deg som fyller ditt år,

ja deg vil vi gratulere!

Alle i ring omkring deg vi står,

og ser når vi gratulerer!"
  

153367-1


Kommentarer
Postat av: Linda

bara testar om vi har fått till det :o)

2007-01-16 @ 12:16:19
URL: http://lindaolsson81.blogg.se
Postat av: sis

haha! ja tänk för att du börjar bli tant nu också =)inte långt kvar till pension,!! som sagt jag hade det skönt och trevligt hos dig, bara ta´t lugnt och bli den soffpotatis som jag alltid skulle bli

2007-01-17 @ 20:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0