Stora FEST dagen

Då var det den stora FSET dagen idag. vi skall ha inflyttningsfest här på majorstua.
det skall bli intressant vi har bjudit 25 pers ca.

var barnvakt till gabriel och magnus igår :D fick champang o vin av per och kristin, bockar o niger  tack tack. som inflyttningspressent av dem :D

2 av gästerna kom igår det är lindas kompisar cathrine och anne mette.
så vet jag att renate och lisbeth som var med till usa i sommras kommer, mia och lina har sagt att de kommer å :D så hoppas vi att ida tar med sig öyvind och lite kompisar. så kommer de 100 andra som jag har glömt o nämna här :D
skall bli intressant och se hur kvällen slutar.
nu skall jag iväg o köpa ballonger för att överraska linda, jag har sagt att jag inte vill ha det, men kan överraska henne med de så blir hon riktigt glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0