då var det bestämt

153367-8


Nu har jag äntligen fått det positiva svaraet om Toscana.

Det blev ett JA!!!

nu skall jag bara komma på massa saker att göra med barnen, den som har förslag, skicka en komentar eller maila mig :D

[email protected]


tackar så mycke på förhand,

snakka om att ha press på sig nu da, har levt i min egen lilla bubbla de senaste månaderna, gjort det gamla vanliga i barnehagen haft ont i nacken och slitit med de nu sista veckorna, orkar inte åka till fysot som ligger 30 min med tban härifrån 1 väg.

idag var jag barnevakt till noah o fillipa, helt underbara barn:D
imorgon skall jag kanske vara barnevakt åt "ängeln" gabriel o hans bror magnus... eller så blir det ett par öl med damerna på gamle major.

LÖRDAG är det den stora F (= fest) dagen med ca 25 personer här , det skall bli skojigt :D hoppas de blir bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0