söndag o ack söndag

Jaha då var det söndag igen, o inget vettigt gjort idag. Åkte ned en snabb sväng till MSG för att titta på en keps till MR J som önskade sig en, men de hade tyvärr ingen som han nog ville ha. Men men.

Jag hamnade tillslut på Manhattan mall där det självklart blev shopping. Fy anna nu måste det bli slut snart, du får snart ta o jobba som volontär om detta fortsätter!!

Men men jagköpte lite ur SJP kollektionen? för er som ej vet så e det från Sarah Jessica Parker http://www.imdb.com/name/nm0000572/

http://www.bittensjp.com/

den heter BITTEN och alla hennes plagg kostar under 20 dollar. Skall köpa på mig mer kläder efter julen!! Hmm jo jag vet vad ja sa förut, men kläder e kläder!!

Nu måste jag börja med engelska läxan som jag helt har glömt vad de var så får försöka skarva lite o se vad de kan bli!!

Imorgon måste jag hitta en present till F och R har födelsedag en eller annan gång i januari så det måste jag osså hitta ngt till? jaja det löser sig.

tack familjen för namsdags hälsningarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0