söndag kväll

Idag har vi varit på target

Där har jag shoppar lite som vanligt men nästan inget till mig!! HEHE, ja ok lite små saker men det räknas inte, jag köpte världens fräsigaste stickers som jag skall göra ett kort av o skicka till Annika nästa år, eftersom jag bor på andra sidan atlanten o inte kan blinka med ögonen en gån o vara på plats när de skall ha becholrette party för henne. Gruer meg sånn att jag inte kan vara med?

Men vi får ta igen det bara du o jag vännen när jag e hemma.

Det bara regnar ute o e jätte mörkt o jag e trött som vanligt, gruer meg lit till jag skall hem, hur det kommer gå medx tidsomställningen, men förhoppnings vis e det massa som händer så jag inte tänker så mycke på de. Men de säger att det e alltid lättare o komma hem till sitt hemland..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0