säger bara sweden power!!!

Igår var vi i Berkleys Heights, tror jag att det hette. Vi hade jul mys med glögg och SUSHI!! Hos Elinor. Sara och jag mötes på PENN vid 7 tiden så lyckades vi komma på ett express tåg, till Summit där hämtade Elle och Maria upp oss, så åkte vi e bit och såg massa hus med enormt mycke julpynt. På tal om det kanske skall berätta att jag var på jersey sidan!! Elle bodde i ett jätte fint hus i ett område som heter Berkleys Heights. När vi kom fram hade hon en överraskning till oss! Maria hade sagt att hon ville julpysla och nu fick hon det. Skall ta kort på resultatet senare eller hoppas på mail med bilder.

Men det var jätte mysigt. Kul att umgås med svenska tjejer igen :D sedan körde Elle oss till Extenchange place. Så var det bara o ta PATH train över Hudson river o subwayen upp och så var Anna hemma vid ca kvart över 2 på natten.

Nu skall jag fixa mig inför Scandinavian House och se vad den dagen har att bjuda på, vi skall hjälpa barna med att laga smellkarameller, garntomtar och hjärtan.

Imorgon e det T födelsedags fest, blir nog en kul men stressig dag!!

Take care

trevlig december alla


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!
Wiesia är här och hälsar. pappa har inte komit ännu fran Dresden.
Imorgon blir det Berlin med Wiesia.
ha de.
Kram
Pozdrowienia od Wiesi i reszty

2007-12-01 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0