panic

hjälpe mig. nu e kl halv 4 här o jag tvättade moin kläning för ca 2.5 timmar sedan eller tvätta o tvätta, sköljde av den med sköljmedel så den inte skall klistra sig fast intilkroppen och att det ser ut som jag e gravid!!
men jag e rädd att den inte torkar och då e hela kcällen förstörd, kan ju lixom inte sprnga ned o köpa en ny!! eller what?? kan jag de??
hmmm efter en tanke NEJ...

fingrarna e lackade, men som vanligt har jag ju aldrig tid o vänta tills de torkar helt så de e lite skrubbade här o var.

kan bara informera att mitt öga är mycket bättre, rött men inte lika svullet, men får se vad den säger efter att mascaran e lagd.

vad i sjuton skall man ha med sig till malin?? hmm elle fick ju the, har ju ett par packet mecd varm chocklad som man kanske kunde ge bort.
jaja tar det innan jag springer hem til dem.
nu åter står dusch och håret, hinner inte med färgning idag, så för göra ngt uppsättning så det ser ganska ok ut!!
skall sätta på lite timberland musik nu o få in party stämningen....yeah rigth


så får vi se vad de blir av denna anna idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0