ok..hmmm

ja då var allt packat o klarn, nej okey inte allt, datan e kvar o lite joks, men för övrigt resväskan e packad o låst, ca 4-5kg övervikt, snälla snälla lufthansa låt detta gå bra. handbagage är osså sten proppad. men det går nog bra skall nog kunna få upp den på hyllan på ett eller annat sätt. batteri till kamerna e laddad(sitter i elurtaget), skall då bara försöka o få med den i stressen
. kläder e hängt fram (hoppas bara de passar) fimer e snart packade. pressenter till barna i bygget e lämnade. stugan e tvättad, väntar bara på tumlar som e färdig om ca 30min. nya o rena sängkläder när man kommer hem!! så då var de bara o spraya lägenheten snart. åt en brunch med erika vid 10 e ju inte många timnmar sedan, borde kunan stå mig fram till flyget. eller?


kan någon förklara för mig hur man packar lätt?? har man alla kläder på sig då eller?? det skulle jag gärna vilja veta! jag e nog denna enda på hela vår jord som inte vet de!!


jaja what ever. nu kan jag sitta o slappa av i ca 45 min sedan e det o ställa ut grejerna i hallen o börja spraya!!
må gott o god jul

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du spraya lägenheten? luktar du så illa eller alla städning och så eller vad pysslar du med??
M
ps, snart har vi en riktig the Wall hemma som på FB

2007-12-23 @ 01:41:57
Postat av: Anonym

hej anna!
god jul på dej själv och tack hoppas du får en bra jul

2007-12-23 @ 08:53:41
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0