lucia

Jo tack för kom. Om min klänning e ju väldigt nöjd med den, skall nog inte säga detta högt, men viskar, skall nog köpa på mig lite fler klänningar från samma butik, för de har helt ok priser och jag har inte sätt dessa klänningar ngn annan stans.  Men det pinsamma e att de börjar känna igen mig i butiken :S men men.

Ok skall berätta om dagens morgon, jag vaknade ca 7.15 fick sprätta upp som ett skott och borsta tänderna o klä på mig fast? 7.30 när jag har tandborsten i halsen knackar det på dörren hör en liten röst som frågar Anna vart e du?? Jag svarar Anna ligger i sängen om 2 sek springer fort fort hoppar i sängen då kommer T med en kall klut (handduk) o så säger hon SOV!! Ok så snarkar jag vidare och så får jag den kalla kluten over ansiktet. ??jiii??skriker jag och hon ler av förtjusning sedan var det upp fort, fort för de skulle vara iväg till skolan vid 8. På med lucia kjolen, fram med ett fat med lusse?kaker? och på med lussemusik, och lille jente sprang runt i lgh och koste sig med att vara lucia!! Det var jätte sött o se.

De kilade iväg till skolan, jag gjorde min frukost i lugnoro så gick jag på min skola, under lektionens gång sa lärar?n att de snöade, men jag vet inte vad han menade med snö? när jag kom ut haglade de massa små o elaka isar kulor, så det var bara o springa hem!! Ser att de haglar fortfarande, Helena sa att de skulle bli snöstorm idag, hoppas hon får en trevlig resa hem och gleder meg till o se henne i jan igen!!

Nu e det städning av rum som står på to do lisat.

Sedan skulle man kanske gå o titta på en ny klänning, men jag skulle visa en annan familjs nanny nyc idag så det blir väl lite shopping då, kanske skulle vänta till helgen. O shit vad skall man ha på sig på lördag, vi skall ju på lucia firande då osså!! Med svenska kyrkan, men eftersom den e så liten har de hyrt in sig i en annan kyrka.

Däven jajaja det löser sig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0