...

Sammanfattning av helgen, vad har jag gjort denna helg?? Hmmm? inte mycket egentligen:

Fredag barnvakt och Erika från engelskan kom på besök. Lördag inte mycket på morgonen, lucia firande på em. Det var svenska kyrkan som anordnade denna lucia firande, så det var enormt mycket svenskar och bara svenska sånger!!

 Idag har jag tänkt mig att palla mig upp till Harlem o köpa några fina klänningar,(psst vi har fått snö ute, det e inte mycke men lite!!)

Annars har det nog inte hänt så mycket annat spännande här, snart jul, är hemma i sverige om 1 vecka o firar jul med familjen. Skall bli intressant o se om jag får med mig alla gavene hem :S o om familjen blir glada!! Korsar fingrarna på de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0