äntligen!!

jag klarade mig på final exam, 25 poäng av 28 så det var ju inte jätte bra men det var precis på gränsen till exelente!

syster har fått

Godkänt på sin filkand examen eller vad de nu kan heta, jag var på restaurang nede i Soho idag men ett par vänner från engelska för att fira vår framgång ;o) big joke!! Men men, alla julklappar e packade i den stora resväskan, som kan väga för mycke har dock ingen våg här hemma så det e bara o ta med sig lite extra dollar, men den e ju inte överfull som vanligt. Men det blir nog dock handbagaget tyvärr, data skall hem( har ju alla söknadspapper där jö!!) samt att jag fick 2 nya broschyrer idag om skolor här bota som skall gå igenom på flyget *pust* kul att man har något o göra :D  annars så går maskinen för fullt måste ha med mig lite rena kläder hem :D har dock bara packat klänningar men måste ha 2 jeans med mig!! 1 e packade men den andra tvättas nu!!

Allt från telefoner till pass o viktiga papper e framplockade, (så jag kommer in i landet igen :S jobbiga saker detta här asså!!)

iPoden skall laddas inatt, lägenheten skall städas o sprayas imorgon plus att jag skall försöka lämna åter kardiganen jag köpte till tante kasia som inte passade, hoppas jag kan få byta in den till en ny klänning:D *det hade varit underbart*

säkert massa jag har glömt, kom på att jag har en klänning hängande kvar i badrumet som skulle med *pust* o jag som har satt dit låste o låst den stora resväskan. Shit bananas. Jaja bara o öppna igen da!!

Min största farhåg e nu bara tänk om inte min resväska kommer till Arlanda, då får ingen sina presenter i tid, kanske skulle dela med syrran, men nu e ju allt köpt o packat så?.

Kl e bara kvart i sju här o det e kolsvart jag sitter i nattkläder o skriver, och ser in i mitt klädskåp ups..det e inte halvtomt ännu hur skall jag få hem allt?!! Jaja mor o far kommer i mars de får ta hem en väska med dvd o skivor o annat joks som man kan leva utan.

Önskar alla en trevlig jul, kommer troligtvis inte skriva imorgon om inte prince charming kommer o knackar på dörren, haha på tal om doorman telefonen, de ringde upp hit o jag svarade men sedan började han prata med ngn annan så jag tror han måste ha ringt fel!!

God jul hoppas tomten kommer med fina klappar o god mat till er osså!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0