oslo

var iväg idag på inpulsköp av ny resväska, den kostade 399kr men den var en av de sista o saknade lite grejer plus att den var lite smutsig så fick ned den 12% är egentligen bara en skit väska men den får funka!! men kände att denn var lite stor för att ha med sig till oslo. men med allt jag har glömt o inte fått med mig så passar den nog riktigt bra, måste sova snart, skall hämta syrran inatt o sedan åka med tågen halv 9 imorgon.

vad händer annars har besök från australien och de skall komma o se oslo på måndagen så skall guida runt dem lite på måndagen. tisdagen skall jag till nina som blir 3 år och där kommer hela gamla bhg o jenny. det skall bli kul o se dem igen :D

så e det bara 9 dagar kvar till reas o jag har inte börjat packa ännu,
har dessutom lovat bort mig o jobba på torsdagen när jag kommer hem o middag...ute på kvällen, jajaja det löser sig skall då bara vara borta från 4 månader till 1år!!!

går ju faktiskt bra att köpa kläder dä'r borta hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0