ont o stelt

ja då var de søndag da. lika bra o skriva medans man har tid. har inte kopplat upp mig på nætet borta på majorstua. tackar aina før lånet av data :D
 
christian vækte mig kl 7 på morgnen idag. vi kækade en mysig frukost, sedan åkte vi o fixade det sista på ullern  och læmnade tillbaka nyckeln.
nu væntar vi på att fiskgrattængen skall bli færdig så vi kan æta...skall bli gott.

har værk i hela kroppen idag så jag kan knapt rør mig..vet inte helt vart jag skall ta vægen,
har den turen at anders o aina kommer hem kl 4 och kør mig hem till den nya lægenheten, så jag kanske hinner och vila 1 timma innan jag skall børja montera ihop mina byråer..men de e kanske lika bra att vænta med det tills imorgon før skall ju vara barnvakt till kaja kl 18.30.

jo det jag børjade yra om igår, ja de har jag inte tid o skriva om nu ivilketfall får ta det en annan dag som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0